5. 6. 2015

Jmenuji se... (52)



Kdo jsem: Jsem sedmnáctiletý mladík, který je zavřený ve vězení, a to ne jen tak v ledajakém. Jsem zavřený ve vězení, které je inteligentní a umí si s námi vězni pěkně pohrát. Většina vězňů se zde narodila, ale já jsem si jistý, že určitě pocházím odněkud zvenčí. Jen kdyby se mi podařilo, si vzpomenout.


Co na mě říká MaKa: Sympatický hlavní hrdina, který měl zatím v životě smůlu. Ale že by se přeci jen začaly karty zase obracet k lepšímu, díky nalezenému spojení s někým zvenčí, s někým mimo vězení?


Tak kdo je to dnes? Indicie je Claudia.

3 komentáře:

  1. Tak jo, teď musím přiznat zahambeně, že jsem poznala z jaké knihy to je, ale že bych si pamatovala jméno... Ale Ells to napsala, takže tak :D

    OdpovědětVymazat
  2. Děvčata máte pravdu, je to Finn :-)

    OdpovědětVymazat