«Recenze» V podsvětí

Autor: Katy Evans
Série: Real
Díl v sérii: 4. díl
Počet stran: 320
Nakladatelství: Baronet
Datum vydání v ČR: 2015

Anotace: Milenec, přítel, ochránce – Greyson King je vším, co si kdy Melanie od muže přála. Díky němu se cítí naživu, díky němu má pocit, že konečně něco znamená. Greyson ale příliš často mizí na celé dny bez jediného slova vysvětlení. Když je s ní, říká, že jí nepřinese nic dobrého. Když zmizí, její srdce krvácí. Melanie odhaluje svět plný lží, temnoty a tajemství, který se před ní Greyson snaží ukrýt, a zjistí, že jejich první setkání za oné deštivé noci nejspíš vůbec nebyla náhoda. Jediný, kdo ji dokáže ochránit, je Greyson – muž, před kterým by měla utéct. Muž, který ji může zničit. Muž, kterého se obávají i v podsvětí…

----------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------
„"Jsi můj rytíř v lesklé zbroji, který vládne podsvětí."
"Bože, lámeš mi srdce, Melanie."
Polknu, vezmu ho za ruku a do dlaně mu vložím jeho rukavice. A snažím se přijmout, kým musí být. Jeho pohled sjede k mým rtům. Políbí mě, tak náhle, jako by si snad nemohl pomoct, a pak se odtáhne.
"Máš tři vteřiny, abys odešla."
"Dvě vteřiny, Mel."
"Greyi, zastav mě..."
"Jedna."
Bože, on mě nezastaví...“
- úryvek ze strany 270 -

V řadě čtvrtá část úspěšné série Real, kterou v České republice proslavilo nakladatelství Baronet, je na světě. Volná pokračování mívají tu nevýhodu, že se svým předchůdcům horko-těžko vyrovnají, jenže co když titul V podsvětí je výjimkou?

Veselou a prostořekou Melanii již všichni známe. Po většinu času stála ve stínu svých kamarádů Brooke a Remyho, o kterých jsou předchozí díly této série. Nyní se autorka Katy Evans zaměřila právě na Melanii a její životní prohry. Dluží peníze, nechce zklamat rodiče a toho pravého s velkým P stále nemůže najít. Život se jí hroutí pod rukami a jediným řešením, jak na svou smůlu zapomenout, je sex s žabáky, mezi kterými se snad někdy ten osudový muž najde. Jenomže když se tak stane, Melanie brzy zjistí, že láska jako z pohádky neexistuje, alespoň ne do té doby než si projde citovým mučením v podobě muže jménem Grayson.

On je dokonalý, krásný a pozorný, jenomže co by to bylo za příběh, který neprovází temná stránka. Tu dostal na triko právě Grayson. Smrtící zabiják a mafiánský duch, který dokáže lámat prsty pro veliké peníze. Ačkoliv jen on ví, že s jeho osudem peníze nemají vůbec nic společného. Jeho důvod pro vydírání a týrání je pro čtenářky takřka pochopitelný, ovšem unese takovou tíhu i dobrosrdečná Melanie? Odpověď na tuto otázku naleznete v titulu V podsvětí.

Když se do světa dostala zpráva, že vyjde další část série V ringu, vyvolalo to veliké rozporuplné ohlasy. Na jednu stranu Katy Evans píše dobře a vyprávění o Remym si oblíbilo nemálo čtenářek. Na tu druhou každým novým dílem série uvadala, a proto si čtenáři chtěli v paměti zanechat toho dokonale bláznivého Uragána a nemísit ho s dalším lamačem srdcí. Po dočtení ovšem jásáme, jelikož nejen Grayson, ale celé vyprávění, které se metaforicky odehrává právě v podsvětí, bylo vynikající a autorka opět dokázala nasednout znovu do sedla.

Ačkoliv je kniha především o dívce Melanii, není na škodu se zaměřit i na Graysona, kterého nám autorka jistě předhodila schválně, aby své čtenářky uspokojila. Melanie s Graysonem tvoří dokonalý pár a i přes menší mouchy, které jsou v jejich pozici pochopitelné, si je oblíbí určitě každý.

Ti, kdo spolu hrají, ti spolu zůstávají...

Spisovatelka Katy Evans je především známá tím, že do svých knih nasazuje značné množství sexuálních scén. Přestože jich právě je v tomto titulu přehršel a hlavní pár nemyslí skoro na nic jiného, vůbec to příběhu neubližuje a čtení neruší, poněvadž k této dvojici erotické jiskření zkrátka patří. K odlehčenému a pro ženy citlivému příběhu čtenáři získají navrch i čtivost a napětí, z toho se stane kniha, jež je hodna přečtení a to i opakovanému.

Katy Evans všem dosvědčila, že volně navazující série stojí za pozornost, a že staré známé tváře umí zasadit mezi ty nové přesně tak, jak čtenář vyžaduje. A ve svém žánru knih pro ženy předvedla, že pozici mezi těmi nejlepšími si zaslouží. Brzké shledání s hrdiny i samotnou autorkou nám nakladatelství Baronet zprostředkuje již brzy, a to formou pátého dílu Ve víru rocku, který se zaměří na protivnou a lásku nepřející Pandoru.

Obálka 5/5

Recenze psána pro nakladatelství Baronet.
Titul můžete objednávat zde.