20. 3. 2015

Co ukrýváš? (59)





"Jé, Katko, jsem ráda, že jsi venku. Udělej mi rychle kafe, nebo umřu."

"Přišel mi balíček."
"Super, co to kafe?"

"Fotííím."
(Kávu jsem dostala po půl hodině, co se Katka s knihou domazlila. :-D
Hej, co to tady ventiluješ :-D přijít kniha Tobě, musím si kávu udělat sama.. :-D.. K.

6 komentářů:

  1. Taky? Ach jo, tuhle knížku teď má kolem mě každý, jenom já pořád nic :D
    Tak ať se ti líbí! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo, nešlo odolat :-D neboj, po recenzi budeš slintat ještě více :-D

      Vymazat
  2. momentálne premýšľam či sa pustiť skôr do tejto alebo začať tou druhou sériou (Skála...atď) :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já také tu první sérii ještě nečetla a myslím, že jsem ráda, někde jsem četla, že je ta nová série o chlup slabší, tak aspoň nebudu zklamaná, když nevím, co čekat..

      Vymazat
  3. Tuto knihu si chci strašně moc přečíst !!!! A pořád ne a ne se k ní dostat :(

    OdpovědětVymazat