3. 6. 2014

Úryvkové úterý (16) - V ringu

Více o projektu ZDE



Kniha: V ringu
Autor: Katy Evans
Série: V ringu 1
Nakladatelství: Baronet
Rok vydání: 2014

Úryvek: Pod pokožkou mi doutná žár, cítím, jak mě olizují plameny. Tohle Melanii nikdy nepřiznám, možná ani sama sobě, ale ještě nikdy jsem neviděla takového muže. To, jak se na mě dívá, mě spaluje. To, jak stojí, s paží nad hlavou. Po kůži mu stéká pot a já konečně pochopím, co Melanie v taxíku myslela tou aurou sebevědomí a moci – je to sexy. Upírá na mě svůj pohled. Ignoruje všechny, kdo křičí jeho jméno, a dívá se na mě tak vášnivě, že mám pocit, jako by se mě právě zmocnil. A vím, že já se na něj dívám stejně. Na ramena mi spadají dlouhé, rovné, mahagonové vlasy. Bílý rolák bez rukávů mám zastrčený do černých kalhot, v uších mi visí zlaté kroužky, které podtrhují moje medové oči. A navzdory tomu, jak konzervativně jsem oblečená, se cítím zcela nahá. Nohy se mi třesou a mám pocit, jako by se na mě ten muž chtěl vrhnout. A vrazit ho do mě. Prosím, bože, takhle nesmím myslet; takhle přemýšlí Melanie. Znovu mě znervózní, jak se mi uvnitř tělo svírá touhou. „REMY! REMY! REMY! REMY!“ skanduje dav stále hlasitěji. „Chcete víc Remyho?“ ptá se davu muž s mikrofonem u úst. Hluk a ryk se stupňují. „Dobrá tedy! Přiveďte dalšího odvážlivce, který se postaví Remingtonu ‚Uragánu‘ Tateovi!“ Do ringu vstoupí další muž, ale to už nevydržím. Mám dost. Tohle je nejspíš důvod, proč není dobré si tolik let odpírat sex. Jsem tak nabuzená, že skoro nedokážu mluvit. Sotva přemluvím své nohy k pohybu, abych se otočila na Melanii a houkla na ni, že si jdu odskočit. Jak si klestím cestu davem, slyším, jak se z reproduktorů ozývá hlas moderátora: „A nyní přichází další vyzyvatel našeho šampiona, dámy a pánové, Parker ‚Teror‘ Drake!“ Dav jásá, ale skoro okamžitě slyším nezaměnitelné tupé zadunění. Odolám pokušení se otočit a zjistit, co se děje. Zajdu za roh a mířím přímo k umývárnám, když se opět ozve hlas moderátora: „No pane jo, to bylo rychlé! Máme tu knock-out. Ano, přesně tak, dámy a pánové! Knock-out! V rekordním čase vám tak nyní představuji vítěze, kterým opět není nikdo jiný než váš Uragán! Uragán, který právě seskakuje z ringu a – kam to sakra jde?“ Dav šílí. Slyším, jak skanduje: „Uragán! Uragán!“ A pak náhle utichne, jako by se stalo něco, co nikdo z těch lidí nečekal. Přemýšlím, co to ticho znamená, když za sebou uslyším rychlé kroky. Paži mi sevře horká dlaň a ten dotek mě tak překvapí, že se okamžitě otočím. „Co si to sakra…“ Zalapám po dechu, když před sebou spatřím zpocenou pevnou hruď. Zvednu zrak až k modrým očím. Moje smysly se utrhnou ze řetězu. Je tak blízko, že mi jeho vůně zvedá hladinu adrenalinu. „Jak se jmenuješ,“ zavrčí. Ztěžka oddechuje, oči upírá do mých.

Str. 16 - 17

4 komentáře:

  1. Kniha vypada dobře :) Chtěla bych si jí přečíst :))

    OdpovědětVymazat
  2. Už ta první stránka mě dost nadchla, vypadá to fakt suprově! :) Jen nevím, jestli by to bylo zrovna čtení pro mě:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že ano. Tahle kniha a hlavně Remy dostane každého. :-)

      Vymazat