5. 6. 2014

Jak to vidím já - V ringu

Název: V ringu
Původní název: Real
Autor: Katy Evans
Série: Real
Díl v sérii: 1. díl
Počet stran: 312
Nakladatelství: Baronet
Datum vydání v ČR: 2014
Anotace: Stačila jediná noc, aby zapomněla na vše kromě svůdného a tajuplného boxera bojujícího v ringu. 
Pověst nebezpečného muže provází Remingtona Tatea v ringu i mimo něj. Jeho tělo jako skála a syrová, zvířecí moc vzbuzuje šílenství v každé ženě, na kterou se podívá. Od chvíle, kdy ale spatří Brooke Dumasovou, touží jen po ní. Cítí, že má srdce zatížené temnou minulostí stejně jako on.


"Bylas jako já, Brooke. Já. Chtěl jsem tam být a ukázat těm lidem, jaký jsou idioti, a zároveň jsem tam chtěl být, abych tě mohl odnést přes cílovou čáru."



Děj: Fyzioterapeutka, slušňačka a skeptik ke všemu, co se blíží citu "láska". To je Brooke Dumasová. Po zranění, které zapříčiní konec její hvězdné kariéry a sen zúčastnit se olympijských her, se stává pomocnou silou všem ostatním s podobnými problémy. Jednoho dne ji nejlepší kamarádka vytáhne na boxerský zápas a i přes znechucení nad tímto sportem, nakonec souhlasí. To ovšem nevěděla, že mezi davem ječících žen, spatří muže, pro kterého přestane vnímat svět okolo. Když si po zápase bojovník jménem Remington Tate, za Brooke dojde, zavrčí na ní ať mu řekne své jméno a nakonec ji i letmo políbí, je totálně ztracená. Po sledu událostí nakonec Brooke získává práci a pro koho jiného, než pro samotného Remigtona "Uragána" Tatea. Tím začíná příběh plný lásky, smutku, touhy a nebezpečí. Brooke postupně zjišťuje, že Remington není takovým jakým se zprvu zdálo a přemýšlí, zda se má začít bát o své bezpečí. Přijde Brooke na to, co Remy tají a jak se zachová, až to velké tajemství praskne? Dokáží se přes to vše přenést a spojit své touhy po fyzické i citové stránce?


"Brooke Dumasová" zašeptá mi do ucha, v očích má jiskřičky. 
"Jmenuji se Remigton."

Celkové shrnutí: Na prvotinu spisovatelky Katy Evans jsem se velmi těšila. Anotace a úžasná obálka Vám slibuje skvělé počtení a hlavního hrdinu, do kterého se musí každá dívka zamilovat. A ano, zamilovala jsem se přesně na straně 28. Postava Remigtona je složitá, tajemná a velmi nebezpečná, přesně tohle jsem od knihy očekávala a euforie zamilovanosti na sebe nenechala dlouho čekat. Hrdinka Brooke, kým byl i příběh vyprávěn, mi už takové nadšení nedopřála. Jako osoba mi přišla velmi sobecká, zaslepená pouze sama sebou a její myšlenky i činy mě doháněly k šílenství. Tím vznikají rozporuplné pocity čtenáře a je jen na Vás, co si z příběhu odnesete. Já v knize hledám jen to dobré, takže zmíním opět postavu Remyho, výborně čtivý styl psaní a nenáročnou dějovou linii. Bohužel bych byla sama proti sobě, kdybych neupozornila i na ty stinné stránky příběhu. Jako první co mě napadá je samotná Brooke, tato postava se mi nelíbí, ne, přímo ji nesnáším. Kniha V ringu, ač ne schválně, jasně poukazuje na to, jak se žena pro zaslepenost zamilovanosti dokáže proměnit v úplně jiného člověka. U Brooke se dle mého ovšem nejedná o zamilovanost, ale čistě jen o touhu po sexuálním aktu. Nějak jsem jí nedokázala uvěřit tu nehynoucí lásku, kterou k Remymu cítila. Troufám si to svést na autorku, jelikož malá slovní zásoba a často se opakující slova i fráze mi už lezla na nervy a celý příběh to kazilo. Hlavní myšlenka je výborná, bohužel už tak skvěle není dotažená do konce, což mě velmi mrzí, protože postava Remyho a prostředí ve kterém se děj odehrává, se uchytí v nemálo srdcích čtenářek. Překvapilo mě, že se nejedná o klasický zamilovaný příběh, ale děj v sobě nese i hlubokou myšlenku deprese a nemoci s ní spojené.

Za pár dní nakladatelství Baronet vydá druhý díl Šance a já se na něj velmi těším. I když jsem si hlavní hrdinku příliš neoblíbila, dám svou šanci této stejnojmenné knize a hlavně spisovatelce. Věřím, že s dalšími díly se dočkám té pomyslné třešinky na dortu. Knihu určitě doporučuji dívkám, které touží po krásném a svalnatém hrdinovi, co má oči jen pro tu jedinou. Protože v této knize se toho nabažíte do sytosti a díky emočně vypjatým situacím a motýlkům co mi poletovali v břiše, přimhouřím oči nad častými sexuálními scénami, které jsou fajn, ale pouze pokud si s nimi umí spisovatelka pohrát, tady to bohužel nezvládla.
Jsem z knihy trochu zmatená... vždy píšu, že knize chybí ta správná jiskra, u tohoto příběhu bych řekla, že bylo naopak přejiskrováno. Zdá se, že autorka chce z knihy vymáčknout emocionální maximum, bohužel čeho je moc, toho je příliš. Na jednu stranu super, všude samý doteky, líbání, vyznání a Remyho ďolíčky, na tu druhou Vám to zkazí Brooke a její posedlost. Ale i přes to mě příběh překvapil a vsadím se, že si ho přečtu zas, protože ty klady převyšují nad zápory. Remy se mi vryl pod kůži a ani jeho tělem posedlá Brooke, mi to nakonec nedokáže zkazit...



Doporučení 4/5
Obálka 5/5


Za poskytnutí recenzního výtisku děkuji nakladatelství Baronet
Knihu si můžete zakoupit zde




Mája


Zdroj obálka + anotaceobr.1obr.2

8 komentářů:

  1. Knihu si přečtu na 100%! :) Recenze se mi moc líbila a na knížku i Remyho mě pořádně navnadila. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc. :-)
      Knihu si určitě přečti, je vážně dobrá a Remyho si zamiluješ. :-)

      Vymazat
  2. Jój dnes som ju hľadala v kníhkupectve a nemali ju ešte :(
    Vyzerá strašne super a podobné príbehy milujem ! :3
    Pekná recenzia.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak nevím, jestli si knihu přečíst, nebo ne. :) Vím, že by to bylo něco pro mě, nadruhou stranu se do takových příběhů většinou moc zamotám, týdny nemyslím na nic jinýho a pak mám z toho všeho jenom deprese. Většinou to pak skončí i tak, že si přečtu další tři podobné příběhy, jen abych se nějak uklidnila. :D Ale když na to kouknu z jiné stránky... Skvělá recenze, bohužel mi nepomohla v rozhodování, neboť hrdinky tohoto typu nemám v lásce a kazí to celkový pocit z knihy. Uvidím, nechám to na náhodě. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já knihu vážně doporučuji, hrdinka sice na zabití, ale která není? :-D Remy to bezvadně vynahradí. :-)

      Vymazat
  4. kniha vypadá zajímavě a trochu mi připomíná Krásnou katastrofu :-) ale ta hlavní hrdinka, která je taková... taková jak jsi popsala :D ... no, nevím, asi se do ní nepohrnu... :-/ každopádně moc pěkně napsaná recenze a líbí se mi, jak jsi knihu pěkně objektivně podrobila kritice. takové recenze jsou k nezaplacení ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, snažím se o to. Někdy je to těžké, ale pokud najdu něco negativního určitě se "pochlubím". :-D Ale knize se nevyhýbej, je dobrá. :-)
      Mmch team TRAVIS!

      Vymazat