11. 6. 2014

Bloger Tag - MaKa podruhé


Již podruhé jsme dostaly nominaci do Bloger Tagu. Moc děkujeme Timi za nominaci. A jelikož už jsme jednou obě vše poctivě vyplnily a dále nominovaly, rozhodly jsme se, že teď už jen zodpovíme otázky, ale dál už je nebudeme vymýšlet a ani nikoho nominovat. Doufáme, že se nikdo neurazí., ale je to pro dobro všech. :-) 




Otázky: 

Proč si začala číst? 

Katka: Ani nevím, prostě tomu tak vždycky bylo. Nepamatuji se, že bych někdy nečetla.
Mája: Začíná to tak, že musíš a pak už se ti jen chce. :-)

Co ráda děláš, když nečteš? 

Katka: Hmmmmmmmmmmm, nečíst? Ne sranda, pokud nečtu, věnuji se buď svým dvěma dětem, domácnosti nebo manželovi.. Co to je nuda? :-)
Mája: Napíšu co dělám ráda, takže domácnost vynechám. :-) Koukám na filmy, nebo jsem mezi přáteli. Ale to nejlepší je být s rodinou. Tohle počasí si přímo říká o deku, vůni chlorovaného bazénu a dětský křik  kolem mě.

Jaký žánr knih upřednostňuješ? 

Katka: Momentálně neupřednostňuji vůbec nic a čtu vše. Ráda vše míchám a každá další kniha, kterou přečtu, má zase jiný žánr, než ta předchozí. :-)
Mája: V tuhle chvíli je mi to jedno. Jsem ve stádiu, že dokážu ocenit i každičký brak. Ovšem v mém srdíčku zůstávají zubatý příšery a chlupatý potvory. :-)

Jaký je tvůj oblíbený film podle knihy? 

Katka: Pán prstenů je moje jednička. A pak mám ráda Eragona, neukamenujte mě, ale mě se film vážně líbil, jen podle knihy moc nebyl. :-D
Mája: Určitě Zápisník jedné lásky a z těch novějších jednoznačně Hvězdy nám nepřály. Zasáhly mě přímo do srdce.

Která kniha podle tebe nezasloužila vydání? 

Katka: No nejhůř hodnotím sérii Krvavá romance, ale neřekla bych, že si nezasloužila vydání, třeba se to někomu líbí..
Mája: Taková kniha podle mě není. Každá si najde své čtenáře a já nejsem hodna toho, abych soudila. Takže odpovím takhle - podle mě kniha, která se neměla dostat do mých rukou - Nymfomanky z Rocky Flats.

Jaká je tvoje nejoblíbenější kniha? A proč? 

Katka: Nejraději mám Pána prstenů, bylo to moje první fantasy a kdo by na své poprvé zapomněl? :-)
Mája: Takových je hodně, moc a moc hodně. :-D Tak dobře, ta úplně nej je Vampýrská akademie.

Na co se strašně dlouho chystáš, ale nikdy není čas? 

Katka: Toho je, tuto otázku přeskakuji, jinak by jsme tu byli ještě za týden. :-)
Mája: Dopsat knihu, přivrtat poličky, dodělat školu a momentálně vytrhat obočí. :-D

Kolika stranová byla nejdelší kniha, kterou jsi četla? 

Katka: Myslím, že více jak 696 stranovou knihu jsem nepřečetla.
Mája: Byl to tuším Hostitel - 552 stran. Pokud  můžu počítat i Bibli, tak to je něco přes tisíc stran, četla jsem v ní jako malá, babička měla takovou pěknou obrázkovou. Kupodivu jsem jí přečetla celou a několikrát. :-)

Do kterého knižního světa by jsi šla ráda na dovolenou? 

Katka: Nemám ráda dovolené. :-D Ale určitě bych se ráda podívala na Tobiase alias Čtyřku. :-)
Mája: A já miluji dovolené a taky miluji Francii, takže jedu za Etiénem do Paříže a až mě omrzí, beru to k Bavettovým do New Yorku. :-)
Z toho klasického knižního světa bych nejela asi nikam. Láka mě zimohrad z Her o trůny, ale nesnáším nespravedlnost, takže já bych tam moc dlouho nepřežila. :-)


Se kterou postavou by ses chtěla setkat a nejraději jí nafackovat?

Katka: No těch by bylo. :-D Bylo by jich tolik, že mě momentálně nikdo nenapadá. :-)
Mája: Nora Greyová, Brooke Dumasová atd. Většinou to jsou hlavní hrdinky, čím to je? :-D

4 komentáře:

  1. Nora Greyová, tak tú by som vedela zabiť :D
    Pekné odpovedi :)

    OdpovědětVymazat
  2. souhlasím s vašimi filmy! <3 ale teda s nejdelší knížkou jste obě pěkně trapnýýýýý :-P :-D

    OdpovědětVymazat