12. 5. 2014

Jmenuji se... (9)

Více o projektu se dozvíte zde.

Kdo jsem: Hlava která myslí za více lidí. Muž statné postavy, děsivého zvířete a rozněžnět se umím pouze na dvě ženy. Tu svou milovanou a svou dceru. Dcera mě přivádí k šílenství, ale žena o poznání více. Ona totiž nikdy neposlechne a do všeho se vrhá po hlavě. Mám krásný dům, který bohužel kazí jedině výhled z okna, na kterém si má žena díl od dílu více zakládá.


Co na mě říká MaKa: Máme ho rádi, je vtipný, krásný a prostě fajn. Není to úplně nehlavnější postava několika dílné série, ale velmi rády o něm čteme. A abych trochu více napověděla - jeho žena je hrozný bordelář a věčně počítá škody, které bude muset svému muži uhradit.



Tak co na to říkáte? Katka určitě uhádne, ale jak jste na tom Vy?


Mája

7 komentářů:

  1. Nemám ponětí :D Takže, kdo to je??!!

    OdpovědětVymazat
  2. Terka to uhádla, je to Adam. Muž Mercy Thompson, ze stejnojmenné série. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jak bych mohla neuhadnout, moje oblibena postava z uzasne serie, kterou uz jsem cetla minimalne dvakrat ;) tusila jsem to uz od pulky textu, kde se psalo o jeho milovane a dceri..ale vyhled z okna, s vrhani se do vseho pohlave a skody..to musela byt jenom Mercy a v tom pripade milovany Adam :*

      Vymazat
    2. Je vidět, že to znáš vážně dokonale. :-)

      Vymazat