25. 2. 2014

Jak to vidím já...

Julie Crossová - Bouře





Autor: Julie Crossová
Originální název: Tempest
Série: Rozděleni časem
Díl série: 1.díl
Nakladatelství: Fragment
Počet stran: 312
Rok vydání v Čr: 2013






Anotace knihy:
Devatenáctiletý Jackson je normální student... tedy téměř normální. Dokáže totiž cestovat časem. Nic nemůže změnit, jen znovu prožít to, co se už stalo. Po útoku dvou neznámých mužů se bezděčně ocitne o dva roky zpět. Tito "nepřátelé času" ho pronásledují a boj o život začíná. Jaké tajemství Jacksona obklopuje? Musí se rozhodnout, co bude ochoten obětovat pro záchranu svých blízkých a možná i celého světa...


„Myslel si, že mu patří veškerý čas na světě, 
aby byl s dívkou kterou miloval…
Dokud ho čas neodnesl pryč…. od ní.“

Jak to vidím já:


Abych řekla pravdu, já osobně anotace moc nečtu a žánry různě střídám, nevadí mi přecházet mezi sci-fy, fantasy, romány atd. Takže do této knihy jsem šla s tím, že to bude spíš samá romantika a oddechové čtení. Tím jsem si bohužel zkazila začátek knihy, když jsem pořád čekala na hlubší vztah hlavních postav a ono je tam objevování a vysvětlování schopností hlavního hrdiny a romantický vztah je až na pozadí příběhu. Ovšem hned jak jsem se v příběhu zorientovala, dopředu radím hlídat si datum a čas u začátku každé kapitoly, tak mě děj pohltil a nemohla jsem se od čtení odtrhnout. Příběh po delším začátku dostane rychlý spád a vtáhne vás do sebe. Do poslední chvíle nevíte, kdo je přítel a kdo nepřítel a na to, že si myslím, že většinou knihy dokážu předvídat, tak tato kniha mě velmi mile překvapila, protože takový děj a konec jsem opravdu nepředvídala. Hlavní postavy jsem si oblíbila, byly přemýšlivé, občas vtipné a některé v určitých chvílích tak negativní, že jsem měla co dělat, abych neublížila knize. Čím víc se blíží konec příběhu, tím víc jsou do děje zapojeny emoce. A poslední stranu dočtete s tím, že hned začnete shánět další díl.



Obálka: Naše obálka se mi také moc líbila, dám hodně na vzhled knihy. Tady mě zaujala barevnost, obálka se k příběhu hodila, jen tedy nemusím paperbacky.



Doporučení: Kniha určitě stojí za přečtení, ale určitě nezačínejte číst s tím, že je to jen o romantickém vztahu dvou lidí. Je to i o intrikách, vládních organizacích a spoustě skocích časem.


Trailer k originálnímu vydání:





 Hodnocení:            obálka 3/5          příběh 4/5



Katka


Zdroj
Anotace, obálka: http://neoluxor.cz/
Doplňující obrázek: http://www.domnabytkuonline.sk/

Video: http://www.youtube.com/

Žádné komentáře:

Okomentovat